Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Jaarverslag HAN 2013

De HAN heeft een bijzonder en goed jaar achter de rug, waarop wij met trots en genoegen terugkijken. Met ruim 3.000 collega’s hebben we ook in het verslagjaar weer hard gewerkt aan onze ambities, zoals neergelegd in het instellingsplan. Het is en blijft een voorrecht om aan maar liefst ruim 31.000 (overwegend jonge) mensen hoger beroepsonderwijs, cursussen en masters aan te bieden, praktijkgericht onderzoek te doen en om dit als ondersteuner allemaal mogelijk te maken. Met elkaar dragen we zodoende bij aan de ontwikkeling van mensen en maken we werkgevers en opdrachtgevers blij met de kwaliteit van wat wij doen. Het werk van de HAN-mensen is op meerderlei wijze bekroond in 2013: diverse studenten hebben prijzen in de wacht gesleept, enkele collega’s zijn gepromoveerd, we hadden enkele mooie accreditaties, diverse opleidingen scoorden hoog of significant hoger dan voorheen in de tevredenheidsonderzoeken, en er zou nog veel meer kunnen worden genoemd. U kunt daarover van alles lezen in dit jaarverslag.

Hoe kunt u het jaarverslag lezen?
Op de pagina Paragrafen vindt u alle paragrafen uit het jaarverslag onder elkaar. In de rechterkolom op deze pagina kunt u de paragrafen ook per hoofdstuk selecteren.
Een paragraaf die u interessant vindt, kunt u in zijn geheel lezen door op Verder lezen te klikken. Wilt u een paragraaf uitprinten, klik dan op Voeg toe aan Mijn jaarverslag. In Mijn jaarverslag verzamelt u zo alle artikelen die u wilt uitprinten. Hiervan wordt een samengevoegd, printbaar jaarverslag ‘op maat’ samengesteld.
U kunt ook het volledige jaarverslag downloaden. Deze vindt u op de pagina Volledige jaarverslag.

Jaarverslagen van voorgaande jaren
Wilt u de jaarverslagen van voorgaande jaren nog ‘ns teruglezen? Klikt u dan hier.