Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Jaarverslag HAN 2014

Eind 2012 hebben wij als HAN-bestuur het thema ‘kwaliteitscultuur’ gelanceerd. Daarmee bedoelen wij een cultuur die zich kenmerkt door een sterke, collectieve, inhoudelijke ambitie op het gebied van onderwijs en onderzoek; een atmosfeer van vertrouwen en inspiratie; en een hoog verantwoordelijkheidsbesef onder medewerkers en studenten. Ook in 2014 hebben wij stappen gezet in de ontwikkeling van deze kwaliteitscultuur. Het gaf en geeft veel positieve energie binnen de HAN én met resultaat.
U kunt hierover lezen in dit jaarverslag.

Hoe kunt u het jaarverslag lezen?
Op de pagina Paragrafen vindt u alle paragrafen uit het jaarverslag onder elkaar. In de rechterkolom op deze pagina kunt u de paragrafen ook per hoofdstuk selecteren.
Een paragraaf die u interessant vindt, kunt u in zijn geheel lezen door op Verder lezen te klikken. Wilt u een paragraaf uitprinten, klik dan op Voeg toe aan Mijn jaarverslag. In Mijn jaarverslag verzamelt u zo alle artikelen die u wilt uitprinten. Hiervan wordt een samengevoegd, printbaar jaarverslag ‘op maat’ samengesteld.
U kunt ook het volledige jaarverslag downloaden. Deze vindt u op de pagina Volledige jaarverslag.

Jaarverslagen van voorgaande jaren
Wilt u de jaarverslagen van voorgaande jaren nog ‘ns teruglezen? Klikt u dan hier.