Samen Slim

De wereld verandert snel. De komende jaren staan we voor complexe maatschappelijke en economische uitdagingen. Aangejaagd door de digitale revolutie roept onze omgeving om toekomstbestendige oplossingen. Zulke oplossingen ontstaan sneller en beter als professionals met verschillende disciplines elkaar kunnen ontmoeten, kennisdelen en co-creëren. Zo ontstaan innovatie-vliegwielen.

Door langdurige kennispartnerschappen rondom de thema’s smart education, smart innovation en smart partnerships realiseren we impact op het werkveld én in het onderwijs. Zo faciliteren we professionals om te komen tot toekomstbestendige oplossingen die zo hard nodig zijn de komende jaren.

Samen Slim Werken aan de Smart Cell: leren, innoveren en inspireren

Fabrieken die volledig automatisch door software worden aangestuurd? Dat is al een tijdje geen toekomstmuziek meer. Maar met de ontwikkeling van de Smart Cell trekt de HAN die toekomst wél naar een ander niveau. Op meerdere vlakken, en met meerdere belanghebbenden.

Samen Slim Mobility as a Service: plankgas richting slim OV

De ene keer sta je balend met je medereizigers als ingeblikte sardientjes op elkaar gepropt in de trein, om vervolgens nét je busverbinding te missen. De andere keer ga je bij je oma in de provincie op bezoek en zit je moederziel alleen in een bus die één keer in het uur rijdt. Ligt het nou aan jou, of moet dat slimmer kunnen?

Smart Innovation

Samen Slim Loopbaan APK’s Gekeurd: constant vinger aan de pols!

De werknemer van nu past zich constant aan aan een wereld waar speciale skills zomaar ineens verouderd kunnen zijn. Een wereld waarin je constant mee moet bewegen met nieuwe ontwikkelingen. Want waar bedrijven veranderen, moet je als mens mee veranderen. Zijn bepaalde skills aan vervanging toe? En welke nieuwe skills heb ik nodig om überhaupt verder te komen in mijn carrière?